मुख्य संपादक :महेबूब भारती

रमजान के चांद के सिलसिले में रेडियो और टेलीविजन की खबर पर एतमाद करना।رمضان کا چاند کے سلسلے میں میں ریڈیو اور ٹیلی ویژن کی خبر پر اعتماد کرنا | ramzaan ke chaand ke silasile mein rediyo aur television ki khabar par etamaad karana.

रमजान के चांद के सिलसिले में रेडियो और टेलीविजन की खबर पर एतमाद करना।

अगर काजी या हिलाल कमेटी (चाँद देखने की कमेटी ) किसी शहादत पर मुतमइन हो कर ईद या रमज़ान के चाँद का ऐलान रेडियो और टेलीविजन पर नश्र(जारी) करे, तो जिस शहर के काजी या हिलाल कमेटी ने यह फैसला किया है उस शहर और उसके मजाफात व देहात के लोगों को इस रेडियो और टेलीविजन के ऐलान पर ईद वगैरा करना जायज है, बशर्त यह के रेडियो स्टेशन वालों को इस बात का पाबंद किया जाए कि वह चांद के मुतालिक मुख्तलिफ खबरें नशर (जारी) ना करें, सिर्फ वही फैसला नश्र (जारी) करें जो इस शहर के काजी या हिलाल कमेटी ने उसको दिया है।कदीम जमाने(पुराने जमाने में ) में तोप,डफ(दफ),और कनादिल की रोशनी को ऐलान ए रमजान या ईदेन (ईद ) के लिए इस्तेमाल किया जाता था, ताहम जरूरी है कि रेडियो और टेलीविजन पर काजी या हिलाल कमेटी का ऐलान इन्तेहाई एहतियात से सुना जाए। (मुहक़िक़ व मुदललील जदीद मसाइल :256/1 ,किताब उल फतवा :378/3 )क्या आपने ये पढ़ा : रमजान के चांद के सिलसिले में रेडियो और टेलीविजन की खबर पर भरोसा करना जाएज़ है या नहीं

رمضان کا چاند کے سلسلے میں میں ریڈیو اور ٹیلی ویژن کی خبر پر اعتماد کرنا

اگر قاضی یا ہلال کمیٹی، کسی شہادت پر مطمئن ہو کر عید یا رمضان کا اعلان ریڈیو اور ٹیلی ویژن پر نشر کریں ،تو جس شہر کے قاضی يا ہلال کمیٹی نے یہ فیصلہ کیا ہے اس شہر اور اس کے مضافات میں وہ دیہات کے لوگوں کو اس ریڈیو اور ٹیلی ویژن کے اعلان پر عید وغیرہ کرنا جائز ہے،بشرطیکہ ریڈیواسٹیشن والوں کو اس بات کا پابند کیا جائے کے وہ چاند کے متعلق مختلف خبریں نشر نہ کرے ،صرف وہی فیصلہ نشر کرے جو اس شہر کے قاضی یا ہلال کمیٹی نے اس کو دیا ہے، قدیم زمانے میں تو پ اور قنادیل کی روشنی کو اعلان رمضان یا عیدین کے لئے استعمال کیا جاتا تھا، تاہم ضروری ہے کہ ریڈیو اور ٹیلی ویژن پر قاضی یا ہلال کمیٹی کا اعلان انتہائی احتیاط سے سنا جائے۔(محقیق و مدلل جدید مسائل ۲۵۶/۱, کتاب الفتاویٰ :۳۷۸/۳)


ramzaan ke chaand ke silasile mein rediyo aur television ki khabar par etamaad karana.

agar qazi ya hilaal commety (chaand dekhane ki commeti ) kisee shahaadat par mutamin ho kar eid ya ramazaan ke chaand ka ailaan rediyo aur television par nashr(jaaree) kare, to jis shahar ke kaajee ya hilaal kametee ne yah phaisala kiya hai us shahar aur usake majaaphaat va dehaat ke logon ko is rediyo aur teleevijan ke ailaan par eed vagaira karana jaayaj hai, bashart yah ke rediyo steshan vaalon ko is baat ka paaband kiya jae ki vah chaand ke mutaalik mukhtaliph khabaren nashar (jaaree) na karen, sirph vahee phaisala nashr (jaaree) karen jo is shahar ke kaajee ya hilaal kametee ne usako diya hai.kadeem jamaane(puraane jamaane mein ) mein top,daph(daph),aur kanaadil kee roshanee ko ailaan e ramajaan ya eeden (eed ) ke lie istemaal kiya jaata tha, taaham jarooree hai ki rediyo aur teleevijan par kaajee ya hilaal kametee ka ailaan intehaee ehatiyaat se suna jae. (muhaqiq va mudalaleel jadeed masail :256/1 ,kitaab ul phatava :378/3 )

Oblivious to radio and television news regarding the moon of Ramadan.

If the Qazi or Hilal Committee (Moon Watching Committee) declares the moon of Eid or Ramzan on radio and television after being determined on some martyrdom, then the city in which the Qazi or Hilal Committee has taken this decision will be in that city and It is permissible to make Eid etc. to the people of his countryside and on this radio and television announcement, provided that the radio stations should be banned that they should not release news related to the moon, only that decision Nashr (issue) what the Qazi or Hilal committee of this city has given to him. In the Kadim era (in the olden days) the light of the cannon, the duff (daf), and the kanadil were used for Anlan-e-Ramadan or Eid (Eid) It is necessary that the announcement of Qazi or Hilal Committee should be heard with great care on radio and television. (Muhaqiq and Mudlalil Jadeed Masail:256/1, Kitab-ul-Fatwa:378/3)

Post a Comment

0 Comments